Q-Manager vernieuwde balie-client

De komende software update bevat een grote update van de balie clients, waarbij we nieuwe real-time gegevens tonen en verbeterde functionaliteit.

De vernieuwde balie-client heeft een aantal extra functies gekregen:

 - Real-time informatie over de actuele wachttijd

- Extra button voor de dingdong opnieuw te activeren

- Direct helpdesk ticket aanmaken

- Herhaalde oproep voor een bestaand nummer

Q-Manager Balie Client

 

GWT: gemiddelde wachttijd

 Dit is de gemiddelde wachttijd vandaag en is een tijd die geldt voor de team performance.

 

AWT: actuele wachttijd

 Dit is de wachttijd op dit moment; dit is een goede indicatie voor zowel de klant als de assistent hoe druk het is. De AWT wordt dan ook weergegeven op de BackOffice, Wachtruimte-Display en de balie-client.

 

Volgende Klant:

Hiermee selecteert u de volgende wachtende klant voor uw balie. Indien u middels de workflow een systeem heeft ingeregeld, dan zal de volgende klant die deze balie gekozen heeft zich hier aanmelden.

 

Eerstvolgende klant:

De "blue button" functie, hiermee haalt u de langstwachtende klant naar u toe. Ongeacht de keuze die de klant heeft gemaakt. Dit kan dus afwijken van de workflow.

 

Extra dingdong:

 Hiermee kunt u de dingdong opnieuw activeren zonder dat er een nieuw nummer gekozen wordt.

 

Help – helpdesk ticket aanmaken:

 U kunt nu meteen een ticket versturen middels de balie-client. Hiermee kunt u sneller een storing melden of een vraag stellen en hoeft er niet eerst ingelogd te worden.

 

Herhaalde oproep bestaand nummer:

 Hiermee wordt de mogelijkheid geboden in het geval van bv een recept klaar maken; klant komt naar de balie en geeft een nieuw recept – de assistente noteert het nummer op het recept, verwijst de klant naar de wachtruimte – zodra het recept compleet is kan de klant weer naar de balie gehaald worden mbv de herhaalde oproep bestaand nummer.

 

Track & Trace integratie:

 Q-Manager integreert diverse track & trace software, o.a. van Autopharma en Loxis (binnenkort ook Viridis en Mira).

Zodra een Track & Trace klant zich meldt met een geverifieerde afhaalcode, zal de TT button verschijnen in de balie-client.

Referenties

Met inmiddels meer dan 1200 installaties is er altijd wel een referentie bij u in de buurt!

  Vraag na over de mogelijkheden, klik hier