Verhoging patiënttevredenheid
Weet wanneer je aan de beurt bent
Dankzij de Q-Manager weet een patiënt wanneer die aan de beurt en wat de actuele wachttijd is. Ook hoeft die niet bang te zijn dat er bijvoorbeeld iemand onterecht voordringt.
Integratie actuele wachttijd op website
Het is ook mogelijk om de actuele wachttijd in andere communicatie te integreren zoals op uw eigen website of in een app. Zo kunnen uw patiënten altijd en overal zien hoe lang ze gaan moeten wachten als ze nu naar uw locatie komen en daar hun plannen op aanpassen.
Combinatie narrowcasting
U kunt de nummers uiteraard los op een scherm vertonen. Maar de nummers kunnen ook geïntegreerd worden in bestaande narrowcasting- of digital signage oplossingen. Hiermee zorgt u ervoor dat deze schermen nog beter bekeken worden (men houdt immers in de gaten wanneer men aan de beurt is) en uw communicatie hiermee nog effectiever wordt.
Als u op uw scherm ook uitlegt waarom men moet wachten en wat u allemaal voor uw klanten doet bent u nog effectiever bezig. Met onze eigen narrowcastingoplossingen als Pharma Channel en Praktijk TV bieden wij hiervoor ook standaard content over aan. Tevens bieden we daar infotainment.
Balieverwijzing / snelbalie
U kunt met Q-Manager ook differentiëren in uw klantstromen. Op die manier kunt u klanten die bijvoorbeeld alleen iets komen afhalen voorrang geven. Het is dan wel belangrijk om dit ook op uw narrowcasting scherm uit te leggen waarom u dit doet. Wij helpen u daar uiteraard graag mee.
Onderzoek toont aan dat wachttijdbeleving sterk verbetert als:
Men iets te doen heeft tijdens het wachten
Men niet onzeker is over wat hen te wachten staat
De reden van het wachten aan hen wordt uitgelegd
Men dat waarop ze wachten waardevol vindt
Men het idee heeft dat u met ze bezig bent
Men weet hoe lang ze moet wachten
Men vindt dat het er rechtvaardig aan toe gaat
Men samen met anderen wacht
Met de Q-Manager in combinatie met narrowcasting voldoet u aan nagenoeg al deze punten!
Vergroten effectiviteit bedrijfsvoering door:
Inzicht in statistiek
Met Q-Manager heeft u beschikking over statistieken en rapportages. Statistieken zoals gemiddelde wachttijd per dag, aantal klanten en piektijden zijn standaard opgenomen. Ook is het mogelijk om alle data te exporteren naar CSV, PDF en Excel, zodat u uw eigen analyses erop kunt loslaten.
Koppeling Track & Trace
De balie client voorziet de medewerker van alle mogelijke informatie: aantal klanten, welke wachtrijen en wachttijden. Gekoppeld met Track & Trace krijgt de medewerker vooraf al klantinformatie. Zo benut u uw Track & Trace systeem veel effectiever.
Wij koppelen met nagenoeg alle Track & Trace leveranciers.
Backoffice applicatie
In de kantine of kantoortuin kan een scherm geplaatst worden waarop de wachtrijen duidelijk zichtbaar zijn gemaakt. Middels een kleur (stoplicht) wordt er aangegeven hoe druk het bij de balies is. Tevens is er een Back-Office applicatie die geïnstalleerd kan worden op iedere pc (backoffice). Ook hier wordt door middel van kleur zichtbaar hoe druk het is.