• Home
  • Oplossingen
  • In de apotheek

Een volgnummersysteem in de apotheek

Een volgnummersysteem in de apotheek is vaak niet alleen noodzaak ivm de drukte, maar vaak wil men een bepaalde doelgroep naar een zogenaamde snelbalie verwijzen. Met het nummertjessysteem krijgen de klanten ook de rust, omdat ze weten wanneer ze aan de beurt zijn en ze hoeven niet om zich heen te kijken en te zoeken wie er nu weer aan de beurt is.

De behoefte om te weten hoe druk het in de apotheek is, wanneer de piektijden zijn en hoe lang een klant nou eigenlijk wacht, zijn management vragen die steeds belangrijker worden in de medische wereld.
Met het klant begeleidingssysteem Q-Manager spelen wij in op deze vraag en de statistiekenmodule biedt hierop het antwoord. Met 1 klik krijgt u een overzicht van alle statistieken. Een nummertjesapparaat biedt dan vaak het antwoord.

Comsysco heeft in Nederland ruim 800 apotheken als klant en veel  ervaring in de pharmacy. Het Q-Manager Pharmacy Edition pakket is speciaal op de behoefte van de apotheek aangepast.

Vraag naar referenties bij u in de buurt!

nummersysteem in de apotheek

Klanttevredenheid meten?

Dat kan, als extra module toe te voegen in uw bestaande Q-Manager Dashboard, maar ook als losse applicatie te bestellen.

Het grote voordeel is dat het onderzoek door klanten meteen te doen is op de interactieve touchscreen van de kiosk. Een klant kan dan eenvoudig zijn of haar mening snel geven met behulp van een paar klikken.

U kunt dagelijks de bevindingen volgen middels de interactieve statistieken en rapportages in het Dashboard van Q-Manager!

Referenties

Met inmiddels meer dan 1000 installaties is er altijd wel een referentie bij u in de buurt!

overzichtklanten2018

  Vraag na over de mogelijkheden, klik hier