• Home
  • Produkten
  • Bezoekersregistratie

Interactieve Bezoekersregistratie

onbemande receptie

Comsysco Interactieve Bezoekersregistratie

Met Comsysco Bezoekersregistratie kunt u uw klanten en bezoekers zelfstandig laten registreren met behulp van de Comsysco Interactieve kiosk. Bij een bezoek aan uw bedrijf worden bezoekers doorgaans geregistreerd door hun naam te vermelden op een papieren lijst die bij de receptie aanwezig is. Zo is het onmogelijk om bij calamiteit direkt een volledige lijst te hebben van bezoekers die nog aanwezig zijn. Comsysco heeft Comsysco Bezoekersregistratie ontwikkeld als cloud solution, waarbij men altijd en overal de beschikking heeft over de meest recente versie van de bezoekers lijst via laptop, iPad of zelfs op een smartphone (iPhone, Android).

Waarom gebruik maken van onze registratie software?

Op elk moment kunt u de lijst van de bezoekers ophalen in uw gebouw, met inbegrip van hun contactgegevens en de reden van het bezoek. Deze lijst is toegankelijk vanaf elke PC of smartphone, zodat u voor een veiligheid van de bezoekers kunt controleren vanaf elke plek in geval van nood.

Bespaar tijd met onze software !

Mensen zijn druk bezig. Ze hebben eigenlijk geen tijd om e-mails te sturen over en weer over de verwachte bezoekers. In plaats daarvan, met deze Comsysco oplossing, wordt de informatie slechts een keer ingevoerd en wordt vervolgens meerdere malen  gebruikt gedurende het gehele proces: vanaf het verzenden van de uitnodiging aan de bezoeker, om de bezoekers-check-in, host kennisgeving en rapportage aan de receptie.

Verbeter uw imago !info kiosk

Met de Comsysco Bezoekersregistratie zullen uw bezoekers zich welkom voelen op een professionele en persoonlijke manier. Zij ontvangen vooraf een automatische e-mail met alle gegevens van de vergadering.
Op de dag van de vergadering, hebben de receptionisten alle informatie die ze nodig hebben om bezoekers op een persoonlijke manier te verwelkomen: naam van de bezoeker, gastheer, vergaderzaal, en mogelijke opmerkingen.

Hoe werkt het systeem?

Bezoekers kunnen zelf inchecken door middel van een kiosk bij aankomst in de lobby. De Comsysco Interactieve kiosk kan hiervoor gebruikt worden. Het scherm lay-out kan worden aangepast naar de wensen / huisstijl van de klant.

Voorregistratie/emailbevestiging

Uw collega's kunnen hun bezoekers voorregistreren door middel van een eenvoudige web-pagina. Dit betekent dat de bezoekers een automatische uitnodiging krijgen per email. Dit betekent ook de bezoekers details in de lijst van bezoekers van de dag verschijnen bij de receptie.

Statistieken

Op elk moment kunt u alle gegevens ophalen van de bezoeken: tijd, datum, bezoekers informatie, check-in tijd, check-out tijd, enz. (xls-bestand). Met de statistieken kunt u een overzicht krijgt van aantal visitors per dag, de gemiddelde duur van het bezoek en een mogelijkheid om piektijden te bekijken.

Klanttevredenheid meten?

Dat kan, als extra module toe te voegen in uw bestaande Q-Manager Dashboard, maar ook als losse applicatie te bestellen.

Het grote voordeel is dat het onderzoek door klanten meteen te doen is op de interactieve touchscreen van de kiosk. Een klant kan dan eenvoudig zijn of haar mening snel geven met behulp van een paar klikken.

U kunt dagelijks de bevindingen volgen middels de interactieve statistieken en rapportages in het Dashboard van Q-Manager!

Referenties

Met inmiddels meer dan 1000 installaties is er altijd wel een referentie bij u in de buurt!

overzichtklanten2018

  Vraag na over de mogelijkheden, klik hier