• Home
  • Produkten
  • KTO - Klanttevredenheid

Klanttevredenheid meten?

Klanttevredenheid meten? Stel de juiste vragen!

Comsysco introduceert het klanttevredenheidsonderzoek (KTO) als module die is toe te voegen aan de Q-Manager software.

Het grote voordeel is dat het onderzoek door klanten meteen te doen is op de interactieve touchscreen van de kiosk. Een klant kan dan eenvoudig zijn of haar mening snel geven met behulp van een paar klikken.

U kunt dagelijks de bevindingen volgen middels de interactieve statistieken en rapportages in het Dashboard van Q-Manager!

Het is eenvoudig in te stellen, middels een aantal onderwerpen of vragen kan een klant direkt een selectie maken van zijn of haar mening over deze onderwerpen.

Ter uitbereiding van de KTO module is het mogelijk om bv. een kleine touchscreen terminal bij te bestellen om op een balie te plaatsen om de klant meteen na aankoop verzoeken de vragen te beantwoorden.

 

De klanttevredenheid module kan gekoppeld worden aan het dashboard in Q-Manager, maar kan ook als standalone pakket geleverd worden samen met een mini kiosk waar alleen het klanttevredenheidsonderzoek op draait.

   

Referenties

Met inmiddels meer dan 1000 installaties is er altijd wel een referentie bij u in de buurt!

overzichtklanten2018

  Vraag na over de mogelijkheden, klik hier