Q-Manager nummersysteem voor Public sector

nummersysteem public

Q-Manager nummersysteem voor de publieke sector

Comsysco helpt organisaties in de publieke sector de klantervaring en -beleving te verbeteren, kosten te besparen en de operationele efficiency te verhogen. Want, een optimale klantbeleving is meer dan alleen een nummertje trekken.

In Nederland en Belgie heeft Comsysco diverse Q-Manager wachtrijsystemen actief in de publieke sector. Met Q-Manager Enterprise kunnen we diverse afdelingen voorzien van 1 wachtrij systeem, waarbij er wordt nagedacht over een aantal specifiek eigenschappen:

Minimaliseer stress door burgers zelf online afspraken te laten maken en zich aan te melden, online of via een ticketkiosk.

Verkort de wachttijden met relevante communicatie via mobiel, sms en narrowcasting.

Verbeter de servicekwaliteit door klanten te koppelen aan een medewerker met de juiste vaardigheden, op basis van de beschikbare klantdata.

Verhoog de tevredenheid van uw medewerkers door hen de juiste tools te geven de klant goed te kunnen helpen.

Stimuleer continue verbetering op basis van realtime feedback van burgers, prestatiegegevens en benchmarkrapporten met Comsysco KTO module.

Wilt u meer informatie of meteen een afspraak maken? klik dan hier.

 

Referenties

Met inmiddels meer dan 1000 installaties is er altijd wel een referentie bij u in de buurt!

overzichtklanten2018

  Vraag na over de mogelijkheden, klik hier